Jäsenkirje syyskuu 2024

30.9.2024

Puheenjohtajalta

Hei ihanat Jytyläiset!

Olemme saaneet nauttia ihanasta kesästä sekä mukavan lämpimästä ja kauniista syksystä!

Perhepäivä 8.6.24 Naantalin kylpylässä oli taas säästä huolimatta mielestäni onnistunut, lämmin kiitos kaikille osallistuneille! Syksy on taas kiireistä aikaa. Valmistautuminen luottamusmiesvaaleihin ja Jytyn liittovaltuustovaaleihin on jo alkanut. Meidän omat V-S Jyty ry:n liittovaltuustoehdokkaat ovat liittovaltuutettu Kati Koskinen ja uusi nuorisovastaava Aapo Lahdenkauppi. Käytössä sähköinen äänestys alkaen 1.10.24 klo 8 ja päättyen 14.10.24 klo 20. Siispä muistakaa äänestää!

Tapahtumiakin on järjestetty taas syksyyn mm.; yhdistysten yhteinen leffailta 12.11.24 Turun Finnkinossa ja ja I love me -messut 30.11.24 Helsingissä. Meidän oma syyskokouksemme 24.11.24 Astrum-keskuksessa Salossa. Tervetuloa osallistumaan. Toivottavasti nähdään!

Ihanaa aurinkoista syksyn jatkoa teille kaikille!
puheenjohtajanne Pirkko Multanen

Jyty-vaalit 2024

Vaikuta oman ammattiliittosi päätöksentekoon äänestämällä Jyty-vaaleissa! Vaaleissa valitaan jäsenet Jytyn liittovaltuustoon. Valtuustoon valitaan neljäksi vuodeksi 37 jäsentä neljästä eri vaalipiiristä. Etelä-Suomen alueelta valtuustoon valitaan 10 jäsentä.

Yhdistyksemme omat ehdokkaat ovat Kati Koskinen ja Aapo Lahdenkauppi.
Heihin voit tutustua liittovaltuustovaalien EHDOKASGALLERIASSA ja yhdistyksemme sivuilla.

Kuka voi äänestää?
Äänioikeutettuja ovat 1.6.2024 työvoimajäsenenä olleet ja jäsenmaksunsa suorittaneet jäsenet. Jäsenyyden on oltava voimassa, jotta voi äänestää.

Milloin voi äänestää?
Äänestysaika alkaa 1.10.2024 klo 08.00 ja päättyy 14.10.2024 klo 20.00. Äänestäminen tapahtuu helposti vaalijärjestelmässä, johon tunnistaudutaan pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella.

Vaikuta – käytä äänioikeuttasi!

Elokuvailta 12.11.2024

V-S Jyty, Jyty Lounais-Suomi ja Varha Jyty järjestävät yhdistysten yhteisen elokuvaillan tiistaina 12.11.2024 klo 17.00 Finnkino Kinopalatsissa, Kauppiaskatu 11, Turku.

Elokuvana nähdään We Live in Time, koskettava draama, joka kertoo sattumanvaraisesti alkaneesta ja vuosikymmenien ajan kestäneestä rakkaustarinasta. Ennen elokuvaa lyhyt Jyty-info.

Jäsen voi ilmoittaa itsensä lisäksi mukaan myös yhden ei-jytyläisen TYÖKAVERINSA.

Hinta (sisältää popcornit ja juoman):
V-S Jytyn jäsen: 10 euroa
Jäsenen ei-jytyläinen työkaveri: 10 euroa

V-S Jytylle on varattu 50 paikkaa.
Ilmoittautuminen alkaa maanantaina 30.9. klo 12 TÄÄLLÄ
Jos linkki ei aukea, tapahtuma löytyy www.vsjyty.fi à Tapahtumat.

Tulossa syksyllä:

- su 24.11.2024 klo 12.30 yhdistyksen syyskokous, Ravintola Mama´s, Astrum keskus, Salorankatu 5-7, Salo
- su 24.11.2024 klo 15, Show Sisters-Kassit kainalossa, Teatteri PROvinssi, Astrum keskus, Salo
- la 30.11.2024 I love me -messumatka Turusta Helsingin messukeskukseen
Tapahtumista tiedotetaan lokakuussa.

STTK-risteily 6.-7.12.2024

STTK:n Varsinais-Suomen aluetoimikunta järjestään perinteisen jäsenristeilyn
6.-7.12.2024. Viking Grace lähtee Turusta perjantaina 6.12.2024 klo 20.55,
paluu Turkuun lauantaina 7.12.2024 19.50. Hinnat alkaen 92 €.
V-S Jyty tukee risteilylle osallistuvaa jäsentään 45 eurolla. Tuki maksetaan risteilyn jälkeen kuittia vastaan. Kysy tuen hakuohjeet yhdistyksen toimistosta puh. 040 773 1199, toimisto@vsjyty.fi.

Risteilyn tiedot ja varaukset: STTK jäsenristeily | Matkapojat

Hyvää syksyä kaikille jäsenille!

Muistathan äänestää liittovaltuustovaaleissa!